بهترین تصفیه اب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی در سال 2022 توانست به یکی از پرطرفدار ترین لوازم منزل تبدیل شود. بسیاری از خانواده ها برای جلوگیری از اثرات مخرب ناشی از مصرف آب شهری، اقدام به نصب تصفیه آب خانگی کردند. اما مشکلی که بسیاری از آنها با آن مواجه شدند، تنوع بسیار زیاد موجود در دستگاه‌های آب تصفیه کن خانگی بود.

در ایران طیف وسیعی از دستگاه های تصفیه آب، با برندهای مختلف وجود دارد که کار را برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی برای مشتریان سخت میکند.

در این مقاله قصد داریم تا بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی در سال 2022 را به شما معرفی کنیم. علاوه بر آن، فاکتور هایی که یک آب تصفیه کن را میتواند از دیگر دستگاه ها متمایز سازد را تشریح میکنیم. بنابراین با ما همراه باشید.

معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب لایف واتر: دستگاه تصفیه آب لایف واتر، تولید شده توسط شرکت پاکاب گستر شیرمحمدی است. این شرکت در تولید محصولات لایف واتر از بهترین قطعات تایوانی استفاده میکند. به جرئت میتوان گفت تصفیه آب نوبل، یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب موجود در ایران است که از قطعات گلچین شده تایوانی استفاده میکند. علاوه بر آن دستگاه های تراست و اکو برای مشتریانی که میخواهند هزینه کمتری برای یک دستگاه آب تصفیه کن با کیفیت بپردازند بهترین گزینه است.

دستگاه تصفیه آب هیوندای: دستگاه تصفیه آب هیوندای H700 در حال حاضر یکی از پرطرفدار ترین دستگاه‌های ایران است. این دستگاه با برند هیوندای تحت لایسنس شرکت هیوندای کره جنوبی تولید شده است. تمام ویژگی‌های یک دستگاه تصفیه آب خوب در هیوندای وجود دارد. تصفیه آب هیوندای دارای تاییدیه NSF میباشد و 7 مرحله فیلتراسیون(با فیلتر محافظ ممبران) دارد. شرکت پاکاب گستر بزرگترین نمایندگی دستگاه‌های هیوندای در ایران است.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا: سی سی کا همواره یکی از معتبر ترین برندها در حوزه تصفیه آب بوده است. دستگاه تصفیه آب 6 مرحله سی سی کا در پاکاب گستر علاوه بر کیفیت بسیار مناسبی که دارد، دارای قیمت فوق العاده ارزان نسبت به دیگر دستگاه‌ها است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.